Klacht: ophalen oude ijskast

op 19 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

ophalen ijskast

We bestellen een ijskast bij de firma Loeters en vragen oude ijskast terug mee te nemen… Dynalogic levert ijskast maar laat de oude staan…
we bellen met Loeters en die zeggen dat Dynalogic aparte personen gaat sturen om ijskast op te halen
maken 4 tal afspraken tot en met vandaag en de ijskast is nog altijd niet opgehaald

haal aub ijskast op

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:15 geantwoord

Beste her/mevrouw Joossen,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ik heb telefonisch contact met u opgenomen om een afspraak in te plannen om de koelkast op te laten halen.

U gaf aan liever per mail te reageren, dus heb ik u een email gestuurd om dit verder af te handelen.

Wij zien uw email graag tegemoet, zodat wij dit zo goed en zo snel mogelijk voor u kunnen afhandelen.

Met vriendelijke groet | kind regards,
Amber - WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door joossen