Klacht: Ophalen mobiel

op 04 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kapotte mobiel zou worden opgehaald door dynalogic.Ik heb hiervoor ook verzendkosten vooraf moeten betalen. Ik kreeg een SMS dat ze om 17.50 zouden komen, een uur later gekeken op track en trace waar ze bleven… Zie ik tot mijn verbazing dat ze het afgemeld hebben om 17.31 omdat er niemand thuis zou zijn.
Wat een aanfluiting deze oplichters

Gewenste Oplossing:

Als mijn mobiel wordt opgehaald en na reparatie weer thuis word bezorgd,dat ik krijg waar ik voor betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 08 augustus 2016 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr. Franken,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak! Ik heb navraag gedaan bij de desbetreffende afdeling. De koerier heeft in dit geval geen contact gehad met zijn leidinggevende toen hij niemand zou hebben aangetroffen. Normaal zijn er bepaalde punten die nagelopen en doorgegeven moeten worden vooraleer een stop afgemeld wordt.
Ik heb deze case dan ook doorgezet naar de leidinggevende van de koerier om hier op terug te komen bij hem. Nogmaals onze excuses hiervoor! Ik zou graag het verschil in transportkosten willen vergoeden van u. Kunt u ons dan een e-mail sturen naar wecare@dynalogic.eu met daarin het volgende:

- Uw ordernummer: 107815292
- Uw IBAN nummer
- De tenaamstelling
- En een kopie van het betaalbewijs

Zodra wij deze hebben ontvangen, zullen wij dit naar de juiste afdeling doorsturen en dit verder voor u in orde maken.

Gelukkig zie ik wel dat de dag erna de afspraak wel heeft plaatsgevonden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en een prettige dag,

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Franken