Klacht: Ophaalservice Samsung Dr. Mobile reparatie.

op 16 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb gisteravond mijn telefoon geregistreerd bij http://www.samsung.com/nl/reparatie/ophaalservice/

Ik maakte een afspraak dat ze mijn telefoon kwamen ophalen tussen 10:00-15:00. Ik kreeg later een SMS dat het van 12:00 tot 15:00 zou worden, dus ik dacht oké. Krijg ik rond 14:10 een SMS van Dynalogic dat de koerier er rond 14:35 zou moeten zijn, echter is hij er tot heden nog niet, en het is nu 17:21. Ik heb de hele dag moeten wachten op ze tot ze kwamen en m’n telefoon gereset, klaar om opgestuurd te worden. Maar nu heb ik een telefoon zonder apps of wat dan ook en geen back up telefoon om te gebruiken.

PS: de tracking code die ik heb gekregen om de zending te bekijken werkt ook niet.

Wanneer m'n telefoon op afspraak afgehaald word bij mij en geretourneerd word binned de afgesproken 3 dagen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 09:37 geantwoord

Geachte Dhr. Saaied,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen dat u niet op de hoogte gebracht bent geworden over de afspraak, hiervoor onze excuses! Uit notities van de koerier bij deze route staat dat de koerier het adres niet kon vinden. Ik vind het spijtig om te zien dat er geen contact met u is opgenomen (wat ze wel behoren te doen) zodat u eventuele instructies kon geven.

Gelukkig zie ik dat uw toestel inmiddels gerepareerd is en terug bij u afgeleverd is.

Nogmaals onze oprechte excuses voor deze ervaring. We hopen u in de toekomst te mogen bewijzen dat het wel in één keer goed kan gaan.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Dylon99