Mijn Klacht:
Ik heb gisteravond mijn telefoon geregistreerd bij http://www.samsung.com/nl/reparatie/ophaalservice/
Ik maakte een afspraak dat ze mijn telefoon kwamen ophalen tussen 10:00-15:00. Ik kreeg later een SMS dat het van 12:00 tot 15:00 zou worden, dus ik dacht oké. Krijg ik rond 14:10 een SMS van Dynalogic dat de koerier er rond 14:35 zou moeten zijn, echter is hij er tot heden nog niet, en het is nu 17:21. Ik heb de hele dag moeten wachten op ze tot ze kwamen en m’n telefoon gereset, klaar om opgestuurd te worden. Maar nu heb ik een telefoon zonder apps of wat dan ook en geen back up telefoon om te gebruiken.
PS: de tracking code die ik heb gekregen om de zending te bekijken werkt ook niet.
Gewenste Oplossing:
Wanneer m'n telefoon op afspraak afgehaald word bij mij en geretourneerd word binned de afgesproken 3 dagen.
