Klacht: Opgezegd en nog verplicht 2 maanden betalen

op 12 april 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Blijven maar afschrijven terwijl opgezegd. Ik heb nu een laatste keer nog 19.95 betaald maar indien er nog een afboeking komt gaat het rechtstreeks naar de advocaat. Geen aanrader en vooral niet voor die gratis maand inschrijven want opzeggen is bijna onmogelijk blijkt.

Als ze mij nu met rust laten en niet meer afschrijven of contact opnemen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:40 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:43 geantwoord

Er is niks opgelost. Het werd stijf voet bij stuk gehouden dat ik nog een hele maand moest betalen. Dus ja voor huurwoningen.nl idd opgelost maar zeker niet klantvriendelijk. Voor mij iig nooit meer deze club

Alle klachten die gemeld zijn door Jules7305