Klacht: Opgezegd abonnement maar toch weer een aanmaning

op 17 maart 2020 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Medio december 2019 heb ik telefonisch mijn abonnement opgezegd op Veronica magazine opgezegd. De telefonist zei dat ik pas in maart 2020 het abonnement kon stopzetten maar bood me als coulance een korting aan. Ik heb dit aanbod geaccepteerd. Nu kreeg ik zojuist een aanmaning dat ik mijn lidmaatschapsgeld vanaf maart 2020 niet zou hebben betaald. En dus maar weer gebeld. Nu werd me verteld dat ik dus omdat ik de korting had geaccepteerd nogmaals mijn lidmaatschap op had moeten zeggen, omdat ze door het accepteren van de korting tot maart een nieuw abonnement hadden gestart. In het gesprek had ik duidelijk aangegeven nooit in het tijdschrift te kijken en er dus ook geen prijs op stel het te ontvangen.

Ik wil dat mijn lidmaatschap per direct wordt stopgezet en dat ik niet weer voor maanden moet betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica Magazine

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica Magazine nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]