Mijn Klacht:
Ik werd op een babybeurs tegengehouden door een vrouw en heb me laten aanvangen om lid te maken bij voordelengids op naam van mijn echtgenoot Bart Benooit.
Ik heb de kaarten van voordelengids dus sinds het begin echter nooit gebruikt. Ieder jaar heb ik dit nooit gebruikt.
Ik heb nooit brieven gekregen, ook geen aanmaningen helemaal niets tot ik op een dag wel een brief kreeg van credifixx met een verzoek de betaling uit te voeren. Credifixx kwam nu telefonisch een dreigement af met een deurwaarder.
Ik heb voordelengids echt nooit gebruikt en daarom weiger ik deze te betalen.
Vorige jaren wou ik de lidmaatschap opzeggen en dat heeft voordelengids dus altijd geweigerd.
Ze zeggen mij steeds dat dit per aangetekende zending moet gebeuren. Ik kan dit echter niet doen omdat ik geen printer heb en zo niet naar de postkantoor kan gaan.
Ik wou opzeggen via mail maar dat weigeren zij.
Dus waarom doen ze nu in godsnaam zo moeilijk dat het echt per se aangetekend moet gebeuren? Zij tonen niets van begrip bovendien.
Ze willen alleen maar geld!
Ik wil geen lid meer zijn want ik was genoeg opgelicht en bedrogen geweest!
Gewenste Oplossing:
Ik wens mijn lidmaatschap nu onmiddellijk op te zeggen via deze klacht en NIET per aangetekende zending en de openstaande bedrag bij credifixx volledig laten intrekken.