Klacht: opgelicht, misleid en bestolen abonnement Automatische incasso zonder toestemming

op 17 juli 2019 over Cvster.nl in de categorie Internet Diensten

een nieuwe cv gemaakt met cvster.nl kan je gratis! cv maken cvster.nl
daarna komen 2,95 moet ik betalen dat heb ik betaald . daarna kom 12,95 elke maand moet ik betalen met automatisch encasso cvster.nl makt voor me abonnement en Automatische incasso zonder toestemming
ik heb de geld terugboeken maar krijg ik zo met en herinneren van cvster.nl …. Ik voel me opgelicht, misleid en bestolen.Een terugbetaling van alle maanden die onrechtmatig zijn geïncasseerd van mijn rekening.uitzondering van de €2,95 waar ik toestemming voor gegeven heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cvster.nl

Reactie van de melder van de klacht b alhelo

1 jaar geleden - de opgelicht cvster.nl sturt voor me een email Beste Baker,Bedankt voor je bericht. Het 7-dagen proefabonnement wordt automatisch een maandabonnement als je niet binnen de eerste 7 dagen annuleert. Dat is de reden waarom het maandelijkse abonnement is gefactureerd (Zie Prijzen). Er is geen wet die hen straft In de administratie zie ik dat je al een stornering hebt gedaan. We hopen je hiermee van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Joost Support Medewerker w: cvster.nl e: [email protected] Heeft deze reactie van Joost je vraag beantwoord? Goed Ok Niet goed

Reactie van de melder van de klacht b alhelo

1 jaar geleden - Ze staan ​​erop mensen te misleiden Er is geen wet die hen straft Ik zal met hen mee gaan naar het einde en zal niet opgeven

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cvster.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door b alhelo