Klacht: Opgelicht/misleid door vakantie garant

op 20 februari 2018 over VakantieGarant in de categorie Online Reisbureaus

Ik Ben gebeld door vakantiegarant, mij werd vertelt dat ik was geselecteerd en daarmee een soort van gewonnen heb. (bleek dat het ging om mensen die eerder een vakantie of uitje hebben geboekt, dit kan dus eigenlijk bijna iedere Nederlander zijn). in het gesprek werd mij verteld dat ik een villa twv 5000 a 6000 euro kan huren voor 350 euro, ik wou dit eerst niet maar ik zou vrijblijvende info per mail ontvangen en pas betalen als ik zelf akkoord zou gaan. dat leek me geen kwaad kunnen. tijdens het gesprek ging het dus om de villa voor dat geld en pas een deal als ik zelf akkoord zou gaan. gesprek duurde lang (ik lette uiteindelijk minder goed op) en op het eind hebben ze een bandje opgenomen waarin ze gezegd hebben dat ik korting krijg (wat 20% blijkt te zijn maar leek voor mij de villa voor dat geld), en dat ik zelf moet annuleren ipv akkoord gaan. niet in de gaten gehad heb ik hier blijkbaar mee ingestemd. vervolgens is deze info mail volgens hun in mijn spam beland en heb ik deze nooit gezien (ik twijfel hier aan want heb mijn spam en inbox helemaal doorzocht maar niets gevonden) en ruim na de bedenk tijd kreeg ik een mail met een factuur dat ik dus moet betalen en er niet onder uit kan. verdacht genoeg belande deze mail niet in mijn spam. verschillende keren gebeld ondertussen maar krijg onbeschofte en agresieve telefonistes aan de lijn die zeggen niks te kunnen regelen, en mij niet door willen verbinden met iemand die dat wel kan en attenderen mij erop dat ik maar beter gewoon kan betalen. een van deze damens was zelfs zo onbeschoft dat ze de hoorn erop gooide. ik heb het bedrijf gegoogeld en vind alleen maar oplichtingsverhalen en weet dat er veel gedupeerde zijn van hun.

Ik ben al tevreden als het factuur word ingetrokken.

Het liefst wil ik dat ze stoppen met deze oneerlijke praktijken en niet meer slachtoffers maken, maar zelf wil ik alleen van deze oneerlijk verkregen rekening af!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VakantieGarant

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VakantieGarant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan2604