Klacht: Opgelicht en geen mogelijkheid tot opzegging.

op 11 juni 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 jaar geleden ben ik opgelicht geweest door een straatverkopen van voordelengids. Ik heb voor het 1ste jaar gewoon betaald en hun diensten niet kunnen gebruikt omdat het nergens mogelijk was(wat de verkoper mij had verteld dat wel kon!). 3 maanden op voorhand heb ik een email gestuurd om mijn abonnement af te zeggen voor het 2de jaar en niets meer gehoord van hun. En 3 maanden later sturen ze een mail dat ik toch moet betalen voor het 2de jaar. Dus ik heb voor het 2de jaar betaald, en heb ik meerdere malen gestuurd dat ze het moeten afzeggen. Maar hebben ze gewoon niets meer laten weten. En vandaag hebben ze gestuurd dat ik voor mijn 3de jaar moet betalen. Waarbij ik nu heb gestuurd dat er een misverstand is en mijn abonnement al opgezegd moest zijn.

Gewenste Oplossing:

-Geld terug van mijn 2de jaar-abonnement omdat ik niet tevreden ben.
-Beëindigen van mijn contract

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mykyta