Klacht: Opgelicht door ZakelijkNummers.nl

op 27 december 2016 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Contract 2 jaar gelden opgezegd. Netjes bevestiging ontvangen. Na 2 jaar ontvang ik zogenaamde nota’s uit 2015 en 2017. Meerdere keren gebeld en gemaild en nu is de laatste reactie dat zij binnen 30 dagen op de mail beantwoorden maar wel de openstaande facturen moeten betalen want anders beantwoorden zij ook niet de mail.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen facturen meer ontvangen. En aangezien ik niet de enigste ben, misschien de tent laten sluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeNummers.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeNummers.nl

Heeft op 14 juli 2017 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Arukovic,

Excuus voor de late reactie. Ik zie in uw account dat u heeft opgezegd, dat er een slotnota is gestuurd en u verder geen openstaande facturen meer heeft. Ik neem aan dat de klacht hiermee is opgelost. Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik u verder.

Hartelijke groet,
Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door MAHandelsonderneming