Klacht: Opgelicht door Ticketloket.com

op 20 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb een klacht over het “internetbedrijf” ticketloket.com, adres: Edisonstraat 23-A, 8801 PN FRANEKER. kvk-nummer: 52076644 BTW nummer: 8502.90.375.B.01

In April heb ik met twee vrienden tickets gekocht voor Defqon 1 2012 festival.
Na betaling van de tickets kregen we netjes een bevestigingsmail van ticketloket dat de betling was binnengekomen. In deze mail schreef ticketloket dat de kaarten 7 dagen voor het festival geleverd (opgestuurd) zouden worden.
5 dagen voor het festival kregen we een mail dat de kaarten niet geleverd konden worden. Ticketloket had per direct het geld terruggestort en het zou binnen 2, 3dagen op onze rekening zijn bijgeschreven, zo schreef ticketloket.
Dit is nu een meer dan een maand geleden en we hebben nog steeds ons geld niet terug.
We hebben het bedrijf gemaild (klantenservice@ticketloket.com) maar hier wordt niet op gereageerd, ook is er in geen velden of wegen een telefoonnummer te vinden en hebben wij zo onze twijfels over het aangegeven adres.

Natuurlijk willen we ons geld terug. Het gaat immers om een bedrag van circa € 346,75.
Tevens vind ik het belangrijk dat dit bedrijf niet nog meer mensen kan oplichten. Er zijn al meerdere mensen die gewoon niks geleverd krijgen en vervolgens geen geld terug zien. (dat dit in Nederland nog kan uberhaupt, belachelijk)
We hebben dit ook aangegeven bij de politie.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:37 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door bb01