Klacht: Opgelicht door splendid

op 07 juni 2018 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik was telefonisch benaderd(nr hadden ze omdat ik in verleden lid was) dat ze een kennismaking pakket wilden sturen voor mijn peuter. Ik had aangegeven geen interesse te hebben omdat ik al wist geen abonnement aan te kunnen sluiten vanwege mijn bijstandsuitkering. Meneer bleef doordringen dat het gratis was en daarna pas hoefde te beslissen of ik lid wilde worden. Was dat niet het geval dan hoefde ik verder niks te doen. Nou goed, ben toen akkoord gegaan want dacht leuk gratis voorlees boekjes voor me peuter. Weken later tot mijn verbazing kreeg ik ineens de rekening. Ik heb ze toen heel vaak gebeld maar ze hebben nooit opgenomen of terug gebeld. Omdat ik longpatient ben en vaak in het ziekenhuis lig en aan het revalideren was heb ik het naast me gelegd. Tot van de week ik een deurwaarder brief kreeg met het verzoek €93 te betalen(voor 1 pakket met 4 boekjes, wat ik gelukkig nog steeds DICHT bewaard heb). Ik heb vandaag splendid zelf gebeld maar geen reactie en ineens werd ik terug gebeld. Ik heb mijn verhaal gedaan maar meneer kon niks voor me betekenen want ik moest de deurwaarder maar bellen. Deurwaarder was niet bereikbaar dus heb ze een mail gestuurd. ben benieuwd wat zij gaan zeggen aangezien splendid zelf niks wilt doen. Ik begrijp niet dat zoiets in Nederland mogelijk is. Ik heb niks ondertekend of toegezegd en ben absoluut geen abonnement aangegaan met splendid. Voor meer info ben ik te bereiken op 06-43427635.

Mvg,
M. Ulgen

Als de rekening wordt geannuleerd en ook dat ze stoppen met andere mensen op te lichten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Splendid club in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mirjam1986@live.nl