Klacht: Opgelicht door Splendid boekenclub

op 18 juli 2017 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Hoe kom ik van de splendidclub af
Goedendag ik ben enige tijd geleden benaderd door een dame in Roosendaal zij vroeg mij of ik kindjes had, en dat zij een super actie voor de moeders had. Ik zou 6 maanden , elke maand een pakketje boekjes opgestuurd krijgen, de boeken waren gratis als proefabbonnement , ik moest eenmalig 7,95 betalen voor de verzendkosten.

Na deze zendingen kon ik bepalen of ik lid wilde worden of niet.

Ik ben hier akkoord meegegaan, en heb mijn handtekening gezet om eenmalig 7,95 van mijn rekening te halen, stom natuurlijk, maar de dame overtuigde me echt dat ik helemaal nergens aan vast zet, en dat dit een waanzinnig aanbod was. Ik heb hiervan geen afschrift ontvangen.

Nu blijkt dat ik minimaal 6 x 7,95 moet betalen, dit was niet afgesproken.
Ik heb gebeld, gemaild maar ze zeggen gewoon dat ik er aan vast zit. Ze sturen steeds mijn handtekening als bewijs, maar ik heb echt alleen voor 7,95 getekend.
Volgens mij ben ik enorm misleid, maar dat boeit ze niets. Ik heb eenmalig de 7,95 betaald, en daarna de door hun afgeschreven bedragen terug laten storten op mijn rekening. Een brief gestuurd dat ik opgelicht ben, maar ze blijven sturen.

Nu krijg ik echter eenaanmaning dat ik binnen 2 weken moet betalen,
Hoe kom ik van ze af?…

Als Splendidclub stopt met mij pakketten sturen en betalingsherrineringen sturen.
Ik heb betaald wat afgesproken was nu moeten ze verder ophouden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoffers