Klacht: Opgelicht door de belastingdienst!

op 18 juli 2012 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

Sinds eind mei schijnt mijn rekeningnummer ineens niet meer bekend te zijn terwijl de belastingdienst al een 1,5 jaar geld overmaakt naar het zelfde rekeningnummer. Van begin juni tot eind juni heb ik wel 5x een opgaaf rekeningnummer teruggestuurd met de juiste rekeningnummer en aangevinkt dat dit rekeningnummer voor alle uitbetalingen gebruikt moet worden. Uiteindelijk een bevestiging gekregen dat ze het rekeningnummer nu wel hebben en dat ik dat formulier getekend terug moet sturen. Nu hebben ze het nog steeds niet voor alle uitbetalingen verwerkt en zijn we 2 maanden verder! Als ik belasting moet betalen dient dit direct te gebeuren en anders komt er rente etc. bij. Andersom gebeurt dit absoluut niet en word je afgescheept met onzin verhalen en dat er bepaalde stukken niet ontvangen zijn. Dit is wel heel erg vreemd als je tot 5x toe dezelfde formulier opstuurt met daarna nog een 6e bevestiging. Word er uberhaupt wel gewerkt bij de belastingdienst of kunnen ze alleen maar geld afpersen van hardwerkende burgers???

Ik zou het niet meer dan eerlijk vinden dat de belastingdienst ook rente moet betalen over de bedragen waar ik veels te lang voor moet wachten eer het op mijn rekening staat. Andersom moet je wel op tijd belasting betalen!

Alle klachten die gemeld zijn door V. Doebar