Klacht: opgelicht door cool blue

op 21 december 2017 over GVU in de categorie Openbaar Vervoer

op 9 december heb ik op coolblue tweedekans een koelkast van smeg gekocht en betaald met de bedoeling dit met kerstmis cadeau te geven . het zou op vrijdag 22 decmeber moeten geleverd worden. we krijgen een bevestiging van de factuur en met de mededeling dat ze geleverd zal worden en dit zonder probleem.
vandaag 21december krijgen we en email dat ze de smeg koelkast niet kunnen vinden in hun magazijn en of dat hun productspecialisten wlillen kijken naar een alternatief.ik bel er dus naar en doodleuk reageren ze dat we de bestelling kunnen annuleren of dat ze 70 euro korting willen geven maar dan op de aankoop van een nieuw smeg koelkast waarvan het verschil doodleuk 700 euro bedraagt. ik werd daar zo kwaad van …ten eerste waarom wachtten ze doodleuk 3 dagen voor kerstmis om ons dit te vertellen terwijl de bestelling bijna 2 weken ervoor betaald en aangekocht is geweest .. ik leg hun uit dat het hun fout is en dat ik dit schandalig vind dat ze dit willen oplossen met een armzalige 70 euro korting, dus vraag ik dan dat naar de klant toe door hun stommiteit de klant recht heeft op een nieuwe koelkast van hun aan dezelfde prijsvoorwaarden als ik die ervoor gekocht heb , ondanks dat het over een tweedekans toestel gaat, de fout ligt wel bij hun en nu willen ze het natuurlijk verdraaien en dan nog dat ik één dezelfde koop maar dan aan de volle prijs .wat niet correct is .ik wil mijn geld niet terug, alleen dat ze verdorie hun verantwoordelijkheid nemen en toegeven dat ze fout waren, en het correct afhandelen daar waar de klant recht op heeft namelijk een nieuw dezelfde toestel aan de oude aankoopprijs.

ik ben pas tevreden als ze me dezelfde koelkast aan dezelfde prijs leveren en niet voor 600 euro meer of met die 70 euro korting.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVU

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabrina le piane