Klacht: Opgelicht door Converse-winkel.nl

op 01 juli 2012 over converse-winkel.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Ook ik ben opgelicht door dit bedrijf. Ik heb op 17-05-2012 de schoenen besteld en ze nu op 01-07-2012 nog steeds niet ontvangen!! Heb al meerdere malen geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf maar er wordt nergens meer op gereageerd. Net als bij alle andere klachten die ik lees over het bedrijf is het bij mij precies het zelfde gegaan. Bevestiging van je bestelling, vervolgens een mail dat je bestelling ‘in behandeling’ is. en tot slot dat ze de schoenen weer op voorraad hebben en dat het nu wordt verzonden. dit ontving ik op 4 juni en heb de schoenen nu nog steeds niet ontvangen. Achteraf had ik het kunnen verwachten, zo was er in de bevestiging mail alle gegevens over het bedrijf opengelaten. Ook was er geen nummer van Kvk vermeld en dit is wel verplicht. Ik heb op deze site gelezen dat je contact moet opzoeken met het bedrijf Mollie B.V. dat ga ik dan maar proberen…. Ik baal van wat er is gebeurt maar heb er ook zeker van geleerd. Volgende keer zoek ik eerst uit of de site betrouwbaar is voordat ik zomaar geld overmaak. Zo blijkt maar weer, niet iedereen is op ze woord te vertrouwen.

schoenen alsnog ontvangen of mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door sylvialover