Klacht: opgelicht door Columbus magazine

op 21 juni 2013 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Vorig jaar het blad Columbus gekocht in de winkel en een bon ingevuld, voor 5 nummer voor 10 euro. Op de bon stond vermeld dat het abonnement automatisch stopt. Echter bij terugkomst vakantie begin mei was er een bedrag van 38 afgeschreven van mijn rekening. Ik heb dit bedrag meteen laten storneren en Columbus een boze mail gestuurd. Echter ik moest nog 2 nummers betalen en voor de lieve vrede heb ik dit maar geaccepteerd. In de tussentijd wederom een acceptgiro gekregen voor 38 euro te betalen, heb hier echter niet op gereageerd. Gisteren kreeg ik via een incassobureau een brief om 18 euro te betalen voor de 2 nummers tot augustus met incassokosten. Heb echter voor de 2 nummers nimmer een acceptgiro ontvangen. Pissig ben ik!!!!!

Columbus duidelijk maken dat hun administratie een puinhoop is. Kennelijk weet de een niet wat de ander doet. Betalen voor 2 nummers, tot en met augustus en geen incassokosten.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 25 april 2017 om 17:13 geantwoord

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Minawe13