Klacht: Opgelicht

op 10 februari 2018 over VakantieGarant in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben opgelicht door dit bedrijf.
Via de telefoon heb ik korte uitleg gekregen en zou via de mail meer info toegezonden krijgen.
Na mijn vakantie ( niet van vakantie garant) heb ik de mail gelezen en was ik niet geïnteresseerd. Ik heb gelijk het nummer gebeld, want de dame aan de telefoon heeft mij namelijk gezegd dat afmelden alleen telefonisch kan. !! Ik heb na een half uur nog geen gehoor. En dus opgehangen. Vandaag een mail verstuurd dat ik na het telefonisch proberen vergeten ben. Nu ontvang ik een factuur. Terwijl ik geen interesse heb!! Ik zit in de bijstand en kan geen 349 Euro betalen. Ook heb ik research gedaan. Ik lees alleen maar slechte berichten. Velen zijn gedupeerd dat ze niet gehoord worden wanneer ze op willen zeggen!
Ik ben gewoon opgelicht! Als het een degelijk bedrijf zou zijn zou het telefonisch bereikbaar zijn

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het contract ontbonden word en de factuur in de prullenbak gaat!

Alle klachten die gemeld zijn door Silvahvdm