Klacht: Opgelicht

op 16 december 2017 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Ben maandag 11 december 2017 aangesproken door een vrouw met verhaal dat ze voor de minder bestede mensen een aanbod mag doen voor gratis kinderboeken. Ze kwam vaak hij voedselbanken etc. Nu liep ik met 2 kinderen door de passage boodschappen te doen en vroeg ze of ze de kinderen blij mocht maken met gratis boeken pakket. Want dit mocht zij aanbieden namens splendiub. Ik heb tot 3x toegevraagd wat zijn de kosten en zit ik dan ergens aan vast? 3x kreeg ik hetzelfde antwoord dat ik alleen eenmalig betaal voor pakket van december en deze dan ook nog in januari gratis geleverd wordt. Daar zit een brief bij dat ik dan ooo weer meteen kan opzeggen. Heb gister 15 december 2017 eerste pakket binnen gekregen zonder formulier dus ben op internet gaan kijken hoe ik dit weer kan stopzetten aangezien wij ook gaan verhuizen. Op hun site kan je niks aanklikken.. geen telefoonnummer die werkt of een e-mailadres te bekennen. Ik heb toen bedrijf gegoogled en zag tot grote schrik dat ze mensen oplichten en er zoveel klachten zijn! (Zelfde klachten mensen die gewoon opgelicht zijn). Ik en fraudehelpdesk gebeld en op hun advies meteen pakket zelfde dag AANGETEKEND terug gestuurd. Omdat wettelijk je recht hebt op herroepingsrecht binnen 8 dagen. Zit nu binnen 5 dagen met bewijs. Mijn bank ingelicht dat ze niks mogen afschrijven omdat ik ook niks ga aannemen. Op deze manier wil je geen boeken ontvangen. Ik heb geen handtekening gezet alleen mijn adres gegevens doorgegeven en kindernamen. Neem aan dat dit strafbaar is!

Per direct opgezegd dus ga vanuit dat ik geen boekjes ontvang en heb meteen eerste pakket aangetekend terug gestuurd. Wij wonen per 1 januari niet meer op dit adres dus ga vanuit dat jullie dit per direct stopzetten. Heb geen boekjes van jullie en zal het gewoon terugsturen dus betalen doe ik niet gezien ik bewijs heb dat ik binnen 8 dagen dit heb stopgezet en geretourneerd. Walgelijk manier van mensen oplichten.. bah!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rajiaa Laghmouchi