Klacht: Opgelicht

op 10 juli 2017 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Ook ik ben door een verkoper aangesproken die zich voordeed als iemand van Nickelodeon. Ik zou eenmalig een pakket thuisgestuurd krijgen met boekjes van bumba etc. Dit zou me eenmalig 6,95 kosten en ik zou verder nergens aan vast zitten. Ook gaf hij aan dat ik eerst een mail zou krijgen ter bevestiging mocht ik er dan toch vanaf willen zien dan kon dat via deze mail. Normaal doe ik dit nooit maar op de een of andere manier leek me dit toch leuk voor mijn zoontje. Dom dom natuurlijk! Opeens werd er 7,95 afgeschreven en ontving ik 3 belachelijke boekjes thuis voor meisjes, terwijl hij toch genoteerd heeft dat ik een zoontje heb (aangezien mijn zoontje erbij was) ook zat er een brief bij dat ik er 6 maanden aan vast zou zitten. Ik heb de boekjes per direct aangetekend retour gestuurd en de betaling gestorneerd. Ik heb Splendid gemaild dat ik hier niet van gediend ben. Ze blijven star aangeven dat ik er 6 maanden aan vast zit en dat ik het bedrag nu zelf aan hun moet overmaken. Helaas kwam ik er na het googelen van hun naam pas achter dat ik echt opgelicht was!

Ik ben tevreden wanneer zij mij niet meer lastigvallen hiermee. Ik heb niks getekend en ben hier niet mee akkoord gegaan. Ik betaal niks aan hun en zij hoeven mij geen boeken meer te sturen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmike