Klacht: opgelicht

op 04 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik sta bij huurwoningen.nl ingeschreven op hun site staat dat ze de grootste huurvereniging zijn. Aller eerste hebben ze twee keer automatisch geld op mijn rekening afschreven zonder er iets te melden dat vond ik al vreemd. vervolgens zetten ze 0900 nummer om ze te bereiken weer een ongepaste gedrag. elke keer als ik op een huis reageer dan komt er niks nooit afspraak gemaakt voor huis bezichting , ze zetten advertentie van andere makelaar dus als ik erop reageer dan wil die andere huismakelaar dat ik weer inschrijf kost betaal bijvoorbeeld de huissteul.nl dus ik vraag me af waarom moet ik 40 euro betalen zonder iets terug te krijgen terwijl al die andere makelaar 20 euro’s inschrijfkosten vragen per jaar en niet per maand. Ik vind dat ze ontrecht geld op mijn rekening hebben afgeschreven en hun advertentie op hun site is erg misleidend

geld terug of mensen per mail informeren dat er geld op hun rekening is afgeschreven ipv stil blijven want ze weten heel goed dat dit oplichting is

Bericht van Huurwoningen.nl

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op 02-04-2016. U heeft hiervoor uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting die loopt d.m.v. een automatische incasso. Tijdens het inschrijven word vermeld dat de eerste 7 dagen gratis zijn en daarna €19,95 per 30 dagen. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven. Uw account is uitgeschreven op 25-05-2016. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Reactie van de melder van de klacht seseyvel

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor je snelle reactie. Nu, komt het over alsof ik de overeenkomst niet heb gelezen en laten we even eerlijk zijn. Allereerst, de omschrijving wat je op je website plaatst is totaal anders dan de realiteit. Je aanbod voor huizen worden van www.dehuissleutel.nl gejat en vervolgens plaats je ze op je website, dus bij interesse moet ik weer inschrijfkost betalen aan dehuissleutel.nl betalen want kennelijk werken jullie niet samen hoe kun je dat in godsnaam uitleggen? Sterker nog, hun prijzen is 35euro's onbeperk terwijl jullie 19,95 per 30 dagen vragen , hoe is dat mogelijk volgens jullie website zijn jullie een van de grootste makkelaar in NL maar toch bezitten jullie geen enkele woning ( ik ben erg benieuwd naar jullie antwoord). Al die techniques van jullie bijvoorbeeld 0900 gebruiken zijn manieren om slachtoffers af te schrikken. Misschien werkt dit strategie op kort termijn maar dat zal niet lang blijven , ik zal sowieso actief zijn op social media om mensen te waarschuwen (ter info : heb me aangemeld bij Radar opgelicht hopelijk kom alles boven water en zal een fanpage op facebook openen om mensen te informeren over jullie smerig business model) Mvg, C.W.

Bericht van Huurwoningen.nl

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij plaatsen zelf geen woningen op onze website. Verhuurder/makelaars zetten hun woning bij ons op de website. Wij vragen inderdaad inschrijfkosten a €19,95 per 30 dagen. Wat duidelijk word word vermeld tijdens het inschrijven. De inschrijfkosten van een andere website staan los van onze inschrijfkosten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 10:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door seseyvel