Klacht: Opgelicht

op 24 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik kreeg 13 maart een email toegestuurd van huurwoningen.nl waar in stond u nieuwe wachtwoord is… U bent direct ingelogd als u klinkt op deze link, vroeg me af waar dit vandaan kwam maar toch op geklikt. 2 april een email gekregene dat de betaling was mislukt… Mislukt? Ik heb nooit een account aangemaakt… En het bankrekeningnummer klopte ook niet… dat een paar keer aangegeven te hebben kreeg ik te horen dat ik maar aangifte moest doen en dat het niet hun probleem was, het is ook niet mijn probleem… Tot vandaag… Nu is er opeens een incasso bureau ingeschakeld, ik ga deze week aangifte doen en ga geen cent betalen voor dit oplichtingsbedrijf… Ik ben overigens net 18 en hoop pas op mn 23e het huis uit te gaan… Ohja en het incasso bureau vertelde dat ze een ip adres hebben…

Dat dit alles word ontzegd en dat ik nooit meer last van jullie heb

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Er is op uw e-mailadres een premium account aangemaakt op 29-01-2016. U heeft tijdens het inschrijven uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. Uw account is op 02-04-2016 uitgeschreven, de betalingsverplichting blijft dan ook van kracht tot die dag. Wij hebben uw facturen verstuurd omdat er meerdere incasso's zijn teruggeboekt toen uw account actief was. Wanneer wij geen betaling hiervan ontvangen zijn wij genoodzaakt dit uit handen te geven zoals ook word vermeld in de factuur. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 12:14 geantwoord