Klacht: Opgelicht?!

op 09 mei 2014 over Keukenwarenhuis ter aar in de categorie klachtmelden

Geachte meneer / mevrouw,

Op 19-3 zijn mijn man en ik naar uw keukenzaak in ter aar gekomen om voor een keuken te kijken. Wij kregen de verkoper john jonker.
Wij zagen een keuken en hij zei toen tegen ons dat deze keuken korting had op dat moment.
Toen bood hij ons aan om een VRIJBLIJVENDE offerte te maken.
Wij hebben toen uitgelegd dat wij bezig waren met een verbouwing te realiseren en dat wij de hypotheek nog niet rond hadden.
Dus dat wij ook NIKS vast konden leggen.
Dat was prima, hij zou op het offerte formulier zetten dat het ONDER VOORBEHOUD ging
En als we het bedrag er niet voor hadden dat de offerte ZONDER kosten verscheurd zou worden.
NA deze overeenkomst met hem zijn we gaan zitten om de tafel en heeft hij een offerte voor ons gemaakt.

Dus de klacht,

Nu is het niet gelukt met de hypotheek en wij hebben john daar over opgebeld, nu is hij VERGETEN op het formulier te zetten dat het ondervoorbehoud was. En heyt bleek een verkoopovereenkomst te zijn wat ons niet is verteld!
( niet ons probleem zou je zeggen maar die van hem)
Niet dus, wij moeten nu 20 procent gaan betalen voor een keuken die wij niet kunnen realiseren.
Weer hebben wij gebeld met deze klacht.
Ik kreeg een woordenwisseling met john en toen werd de verbinding verbroken. Kort erna belde hij terug en kreeg mijn man aan de telefoon waar hij tegen bevestigde dat HIJ het inderdaad VERGETEN was op de offerte te zetten.
Maar hij kon niks meer doen.

Toen bood hij ons aan om een andere keuken te nemen of deze aan te passen maar een andere keuken bij u zaak hebben we niet gevonden en als wij deze moeten aanpassen aan onze prijs dat is het totaal niet meer de keuken die wij willen hebben.
Wij hebben dan ook besloten om niet op dit voorstel in te gaan en elders te gaan kijken.

Dit kan nu dus niet meer omdat wij jullie moeten betalen voor iets wat niet ons toedoen is maar volledig op de schouders rust van de heer jonker.

Wij weten wat op het formulier stond en ook waar we voor getekend hebben maar de heer jonker verzekerde ons dat dit niet van toepassing zou zijn omdat hij er onder voorbehoud op zou zetten.

Eerder kwamen wij tot de conclusie dat hij ook bezorg of montage kosten gerekend had en de keuken bij thuiskomst 1000 euro goedkoper was dat dat hij zij enz. Scheelde dat ons ookal wat geld maar niet genoeg, en is ook erg dat wij u personeel op zulke fouten moeten wijzen denk ik.

Al met al,

Wij zijn niet bereid om voor de fouten van uw personeel op te draaien en verzoeken dan ook dat volgens afspraak de offerte kosteloos word vernietigd.

Vriendelijke groet

De fam doodeman

Offerte verscheuren en ophouden met dit andere mensen ook aan te doen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keukenwarenhuis ter aar

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keukenwarenhuis ter aar over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keukenwarenhuis ter aar in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Doodie