Klacht: opgelicht

op 03 juli 2012 over converse-winkel.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Rond 19 mei converse schoenen besteld via converse-winkel.nl. Kreeg eerst keurig een mail (Milan Fashion, polo-winkel@hotmail.nl)dat de aanvraag binnen was en een ordernummer. Een aantal dagen erna kreeg ik weer een mail dat de order ‘in behandeling’ was en rond 30 mei verzonden zal worden. Heel mailtjes later heb ik tot op heden nog geen schoenen of geld terug. Ik heb wel op 19 juni ene Rogier Jansen aan de telefoon gehad die vertelde dat hij het bedrijf over heeft genomen en dat de vorige eigenaar geen schoonheidsprijs verdiende. Hij zou direct de schoenen versturen (wist welke kleur en maat) en mij ook een mail sturen waarin ik de bestelling kon volgen via een tracksysteem. Hij wilde niet vertellen van welk bedrijf hij was ivm slechte publiciteit. Ahum. Tja….nog steeds niks ontvagen. Inmiddels aangifte gedaan bij mijnpolitie.nl (ook nog niks van gehoord trouwens) en een mail gestuurd naar kassa.nl. En ja, ook hier maar mijn klacht neergelegd.

Dat deze persoon die erachter zit mij mijn geld terug geeft met een vette dikke sorry. Of als het blijkt dat hij een grote oplichter is zal hij vervolgt moeten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door michele68