Klacht: openstaande vordering uit 2008!

op 24 februari 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

In december 2015 een vordering gekregen tot betaling van een rekening, ontstaan bij een bedrijf genaamd Famed b.v. Na onderzoek kom ik erachter dat dit een bedrijf zou moeten zijn mbt betalen tandarts rekeningen.

Bij inloggen intrum justitia zie ik een rekening openstaan van 2008. Bij navraag bij mijn tandarts waar ik al 15 jaar bijzit kan hij ook geen achterstallige rekeningen vinden, zelfs na navraag bij het bedrijf Famed!

De grootste verrassing kwam vandaag; Een nieuwe vordering maar dan met korting van 25 % op het totaalbedrag. Als het al niet geheel echt leek, kwam deze brief over als amateuristisch en zeer nep! Zelfs mijn naam klopt niet op de brief!

De enige oplossing naar mijn mening; kwijtschelding en volledige verwijdering van mijn adres en naam uit systeem intrum.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 11 mei 2016 om 09:27 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen en op 11 mei 2016 per e-mail afgehandeld. Een kopie van de onderliggende factuur is meegezonden. Voor zover wij kunnen nagaan is de vordering terecht ingesteld. Wij gaan ervan uit dat de klacht naar behoren is afgehandeld. Indien er nog vragen en / of opmerkingen zijn vernemen wij dit graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Hbalfa166