Klacht: openstaande vordering ppro financial ltd-viabuy

op 09 juni 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 x een aanmaning gehad op 2 verschillende pasjes. De een hebben we over gebeld, en is geschrapt. De ander kregen we 2 weken later een rekening van. Hier over gebeld, we hebben nooit iets ontvangen! En willen niets ontvangen! Een week later een brief met voelbaar een pasje in de bus. Deze per direct met melding: NIET BESTELD! retour afzender verzonden. Een week later een 2e aanmaning. Weer gebeld: zegt de medewerkster/ telefoniste: dat kan niet, u heeft dat pasje gebruikt, dan kan ik zien. Ik vraag haar: de envelop is ongeopend geretourneerd, hoe kunt u dan zien dat ik dat pasje heb gebruikt? Antwoord: Dit gaat naar de deurwaarder! Verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer intrum justitia geen rekeningen meer stuurt van dit bedrijf, en de mensen op een eerlijke en fatsoenlijke manier te woord staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 20 juni 2016 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M. Zuiderwijk