Klacht: openstaande rekening

op 20 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Werd vandaag op mijn werk gebeld door Direct Solutions. Ik wist in het begin niet eens met wie ik belde en waarover het ging. Het ging als een stortvloed van woorden….later gevraagd met wie ik nu sprak. Het bleek dat ik ergens in 2017 een vliegticket met hotelovernachting had gekregen en die nog niet betaald had. Ik kon mij iets heugen van een telefoongesprek. Na ontvangst van envelop heb ik deze direct weer op de post teruggedaan met de mededeling niet hiermee accoord te gaan. De wettelijke bedenktiijd was nog niet voorbij. Deze meneer aan de telefoon vroeg heeft u daar bewijzen voor dat u het heeft teruggestuurd. De firma toont namelijk aan dat ze niets heeft terugontvangen. Waarom heeft de firma dan geen contact met mij opgenomen al die tijd? vroeg ik. Dat heeft ze gedaan met mails. Raar, nooit iets ontvangen zei ik.
Ik wil eerst op papier zien waar het overgaat, zei ik. Ik hoefde alleen maar accoord te geven dat ze het geld van mijn rekening konden halen. Ze hadden mijn banknummer! Mail gekregen van Direct Solutions met alleen vermelding van bedrag maar niet welke firma en waar het overgaat. Raar!! Gezocht op Direct Solutions op google en hoppa….veel ellende.

Dat ik niet hoef te reageren of bang hoef te zijn dat ik een deurwaarder aan de deur krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Direct Solutions in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door llnse