Klacht: Openstaande rekening

op 28 december 2017 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ben gebeld door Direct Solutions, dat er nog een rekening open stond van 89 euro. Ze hebben mij ooit al eens gebeld met de aanbieding om te shoppen met korting en hebben het op de mail gezet, blijkbaar had ik twee weken te tijd om het te annuleren.Dit heb ik niet gedaan , heb er ook nooit gebruik van gemaakt. Er is geen band opname van gemaakt. Ben ik nu verplicht om dit te betalen? Heb twee dagen de tijd om het te betalen, anders krijg ik de deurwaarder op mijn dak. Vind het zeer misleidende en opdringende telefoon aanbiedingen.

Ben tevreden als ik dat niet hoef te betalen, ik vind het misleidend dit soort verkoop praatjes je zit er aan vast zonder dat je daar erg in hebt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

Reactie van de melder van de klacht B.G. Masselink-Tolkamp

6 maanden geleden - Mijn vraag is hoe los ik dit op, hoop dat U mij een tip kan geven. Tot nu toe heb ik nog geen actie ondernomen. Hoop voldoende info te hebben gegeven. Hoor graag van U . Groet B.G. Masselink-Tolkamp.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.G. Masselink-Tolkamp