Klacht: openstaand bedrag wat mij onbekend is

op 14 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Geachte mijnheer, mevrouw,

Afgelopen maandag 12-2-2018 ben ik gebeld door uw bedrijf en had een NIET aardige man aan de telefoon. Hij heeft mij verteld dat ik 6-10-2016 iets heb afgesloten en dat niet beëindigd heb. Ik zou € 184,40 moeten betalen?? Ik vroeg toen is er ook een herinnering van gestuurd. Hij vertelde dat er 24-3-2017 een mail gestuurd is (mij niets van bekend).

Nu had ik gevraagd of ik iets kon ontvangen waaruit blijkt dat ik iets afgesloten heb en graag de herinneringsmail. Helaas heb wel een mail ontvangen (dat ik moet betalen) maar verder niks geen bijlage. Ik ben gaan kijken naar het bedrijf waarvoor ik voor moet betalen Benelux …. maar niets te vinden wel veel te vinden over Direct Solutions over de werkwijze dat er al veel mensen gedupeerd zijn??

Vandaag 14-2-2018 heb ik zelf contact opgenomen met uw bedrijf en heb een mevrouw gesproken.
Ze gaf ook aan dat hij zelf het verkeerde bedrag heeft aangegeven want het blijkt € 142,40 te zijn. (erg slordig). Ik vroeg of ik er bewijsstukken kon krijgen en ik niet zomaar ging betalen als ik van niets wist en kreeg gewoon t horen dan sturen wij deurwaarder wel!! Ik vindt dit niet netjes als ik gewoon een vraag stel.

Als ik een mail of brief bevestiging krijg dat ik niets verschuldig ben aan hun

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lars2002