Klacht: Openstaan de rekening bij ANWB maatschappen

op 08 oktober 2016 over Trust Krediet Beheer in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg van dit bedrijf TKB incasso te Amsterdam een brief met een aanmaning maar ik heb nooit van hun een brief gezien.
Hoe kan een bedrijf een aanmaning sturen terwijl van hun uit geen Herring of ter kennis stelling van te voren is gestuurd. Daar bij vraag ik mijn af of deze bedrijf wel aangesloten is bij incasso branche vering.
Kijk ik ben berijd te betalen maar in termijn zo ook waar normaal incasso bedrijf ook normaal mee helpen.
Dit zij Maffia praktijken mensen onder druk zetten maar daar zijn ze bij mijn op verkeerd adres misschien verstandig is om nu is een recht zaak te maken tegen dat maffia praktijken van dit Bedrijf TKB Incasso.

Als hun met een normaal wijzen en met een verwonderlijke regeling kunnen komen en niet met liegen en bedriegen.
En veder heb ik mijn advocaat al verzocht of ze juridische stappen kan ondernemen tegen hun en ook even kijk of ANWB hier op aansprakelijke kan aanspreek wegens hun dit bedrijf hebben ingeschakeld met die maffia Praktijken van TKB Incasso te Amsterdam.

Veder de bal ligt nu bij hun ik heb mijn betaling regeling voorstel gedaan punt uit en goed uit komen met elkaar maar ja dat is de vraag van dit bedrijf TKB Incasso te Amsterdam.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trust Krediet Beheer

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trust Krediet Beheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rene walner