Klacht: Open profiel

op 26 juni 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

In kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst ingelogd heb op mijn account, dit moet zeker 10 jaar geleden zijn geweest. Toch staat mijn profiel nog steeds open. Het is vrij logisch dat ik geen iog gegevens meer heb.

Als er een mogelijkheid komt dat het account wordt verwijderd!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 28 juni 2016 om 16:24 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Wendyvb