Klacht: Opeens adresgegevens foutief

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afspraak gemaakt voor bezorging vodafone sim kaart. Krijg netjes mail op de dag van bezorging dat ze zouden komen met het bezorgadres er bij vermeld.
Krijg ’s avonds sms dat ze onderweg zijn en er over een half uur zouden zijn. Helaas tevergeefs 3 uur gewacht en opeens staat er op hun site dat de adresgegevens foutief zouden zijn. Nou het adres is niet fout. Had die avond een afspraak en die heb ik af moeten zeggen wat me 25 euro heeft gekost. Wat een ongelooflijk shitbedrijf is Dynalogic en als ik zo de klachten lees hoop ik dat de grote webshops stoppen met het gebruik maken van het bedrijf Dynalogic.

Welgemeende excuses, 25 euro en een bloemetje voor mijn vrouw ;-)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:38 geantwoord

Geachte heer van Dam,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:42 geantwoord

Moet opnieuw alles invullen en wordt dan een nieuwe klacht. Dit doen ze expres zodat een hoop mensen nu de klacht laten vallen.

Alle klachten die gemeld zijn door Drooneyef