Klacht: Opeens achterstand betalen?

op 31 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar ben ik lid geworden van huurwoningen.nl. Ik heb ze nooit toestemming gegeven om geld af te schrijven, maar dit gebeurde telkens weer. Dit geld heb ik teruggevorderd, want ik heb op geen enkele manier toestemming gegeven. Nu heb ik een herinnering gekregen, maar daarna nog eentje. In de laatste stond dat er 0 euro openstond en dat ik 0 euro moest betalen. Wat blijkt?! Krijg ik nu opeens een mail van stopdeurwaarder.nl met extra incassokosten en opeens weer 19,95 wat ik moet betalen?!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze erkennen een fout te hebben gemaakt en mij hier eindelijk met rust laten.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een account aangemaakt op 26-10-2016. U heeft hiervoor uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. Daarbij heeft u meerdere bezichtigingen aangevraagd via uw account wat enkel mogelijk is met een premium account. U heeft tijdens uw actieve account meerdere incasso's gestorneerd. Hier hebben wij u facturen van verzonden. Wanneer wij de betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen zijn wij genoodzaakt om dit ui handen te geven. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Fro