Klacht: Opdringen van producten

op 09 juli 2016 over Team Kapsalon in de categorie Kappers

Jaren geleden ging ik voor een knipbeurt naar teamkapsalon in Vlaardingen centrum. De kapster zei toen zeen mijn haar had gewassen dat ze er even wat doorheen ging spuiten zodat ze makkelijker mijn haar kon kammen.Heel fijn maar achteraf zag ik op de bon dat ik er extra voor had betaald.Ze vroeg het geneens het was een mededeling. Daarna nooit meer geweest.

Vandaag toch met een kortingsbon die ik nog liggen het bij een andere vestiging geprobeerd op de loper.Mijn haar is verder goed gedaan maar weer kreeg ik als mededeling dat ze er conditioner doorheen ging doen.Weer geen vraag maar gewoon een mededeling en ik zie weer staan dat ik daar extra voor heb moeten betalen.Het is gewoon klantonvriendelijk.Team kapsalon is al vrij prijzig en dan moet je nog extra betalen omdat hun er per se wat doorheen willen doen
Nu ben ik voorgoed afgeknapt.

Waarschijnlijk is dit de manier van werken. Ik zoek wel een andere kapsalon.Dit heb ik bij andere kapsalons nog nooit meegemaakt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Team Kapsalon over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Team Kapsalon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lucy2018