Klacht: Opdrachtgevers als Almexx? Bos! kijk naar hun handelswijze!

op 25 maart 2013 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Na ‘een opdracht’ te hebben gegeven aan Almexx / www.schoonmaak-student.nl in mijn zoektocht naar een schoonmaak(st)er, kwam de ware aard van Almexx boven. Je krijgt dus adresgegevens op de dag van de aanvraag en een factuur (betalingstermijn 5 dagen). Als je dus zoals in mijn geval 2 kandidaten ‘verder bent’ (en enkele dagen) die niet beschikbaar zijn kom je er dus achter dat Almexx onbeperkt adressen blijft mailen en je volgens hun ‘vast zit aan hun’. Op slinkse wijze is dit ‘verstopt’ in hun site. Waarom zetten ze niet bovenaan hun site; ‘wij leveren u onbeperkt adressen aan van mensen die ooit hebben aangeven te hebben willen werken in de schoonmaak’, ipv ‘Indien wij geen geschikte kandidaat voor u vinden betaald u uiteraard niets’ Bos maakt dankbaar gebruik van de snodde werkwijze van haar opdrachtgever Almexx. (Tip op de site staat ‘procedure’ 1/m7 onder ‘doe nu een aanvraag’ staat ‘8’, dat is waar het omdraait, misleiding is een vak’

Totdat Almexx duidelijk communiceert en met een bedenktijd gaat werken volgens de wet kopen op afstand geen incassozaken meer voeren voor Almexx

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Bos Incasso

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van uw opmerking willen wij u verwijzen naar https://www.bosincasso.nl/debiteur/algemeen/contact Op deze pagina kunt u uw vraag c.q. opmerking achter laten. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Bos Incasso

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TimMarnix