Klacht: Opdracht niet uitgevoerd wegens sorteerfout

op 27 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen woensdag hebben wij een pakket besteld bij Wehkamp. Deze zou gisteren tussen 8 en 20 uur geleverd worden via dit bedrijf. Mijn partner heeft hiervoor een dag vrijgenomen. Maar na het uitblijven van een mail over welk tijdsvak de levering gaat plaatsvinden, hebben wij een belletje gepleegd naar Dynalogic over hoelaat wij onze pakketten konden verwachten. Eerst werd er gezegd dat de levering plaats vindt tussen 21 en 21:30 uur. Amper een paar uur later kregen wij een mail dat de levering niet plaats kan vinden, omdat er een sorteerfout heeft plaatsgevonden. En dan kan er ook geen excuses voor het ongemak vanaf ofzo! Vanochtend na ruim 3 kwartier in de wacht hebben gestaan, eindelijk telefonisch contact kunnen krijgen met dit bedrijf. Met de mededeling dat de medewerkers van Dynalogic nog geen idee hebben waar onze pakketten zijn, en wederom geen excuses of verdere uitleg of iets dergelijks!
Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat er een storing of iets dergelijks in het sorteercentrum. Maar communiceer dat met je klanten, in de trant van: “Momenteel kampen wij met een storing in onze sorteercentrum. Daardoor kan het voorkomen dat pakketten verlaat aankomen. Excuses voor het ongemak.”
Van klantvriendelijkheid heeft dit bedrijf nog nooit van gehoord in ieder geval, zo jammer en slecht dit!

Wij zijn pas tevreden als Dynalogic hun afspraken eens gaat nakomen & met excuses. Anders eisen wij ons geld terug. Het is toch absurd dat wij moeten betalen voor een product, die wij niet eens mogen hebben ontvangen tot nu toe!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 14:58 geantwoord

Geachte mevrouw Verbeek,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik zie dat u inmiddels in contact bent met mijn collega's die intern geschakeld hebben betreffende uw order. Deze staat namelijk inmiddels in de retour zonde op ons depot.

U zult verder bericht ontvangen van mijn collega's betreffende de retourzending.

Nogmaals excuses voor al het ongemak en de vertragingen!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon Verbeek