Klacht: Opdracht niet uitgevoerd, te laat

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn geluidset zou vanavond bezorgd worden. Ik heb deze ook vandaag bij Coolblue besteld en heb hier €10,00 extra voor betaald, zodat ik hem vanavond nog zou ontvangen. Nu krijg ik in een keer de melding \”Opdracht niet uitgevoerd, te laat\”.
De bezorger heeft het niet op tijd gehaald en waarschijnlijk is de regel dat er na een bepaalde tijd niet meer bezorgd mag worden.

Kan gebeuren, dus ik denk dan maak ik gewoon een nieuwe afspraak voor morgen. Nu kom erachter dat ik op zijn vroegst een nieuwe afspraak op donderdag kan maken.

Dit is toch vreemd? Betaal je 10 euro extra en krijg ik mijn pakketje 2 dagen later in plaats van dezelfde dag.. Had ik beter de \”volgende dag in huis\” optie kunnen kiezen met PostNL.

Dat de bezorger het niet heeft gehaald, prima. Kan gebeuren, kan ik mee leven, maar ik wil dan wel graag mijn pakketje de volgende dag. Is er anders ook een optie om het ergens op te halen om het alsnog sneller te krijgen?

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:49 geantwoord

Geachte heer Pols,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door spcpols