Klacht: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout

op 28 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Besteld via Coolblue, melding gekregen dat het zaterdag geleverd zou worden. Na bevestiging van Coolblue dat het dus inderdaad zaterdag 27 mei bezorgd zou worden een e-mail gekregen van DynaLogic dat het pas zondag 28 Mei bezorgd wordt, tussen 08:00 en 22:00.
Allereerst is dat al een belachelijke tijdsinschatting.

Nu kijk ik vanochtend:
Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout

Met vervolgens geen andere datum, geen mogelijkheid om iets te selecteren.
Als je dan op zondag bezorgd (Omdat je de zaterdag al faalde), zorg dan op zijn minst dat je bereikbaar bent op klantenservice oid!!

Excuus, pakketje gewoon bezorgd asap.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:21 geantwoord

Geachte heer Van Ledden,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door ToineVL