Klacht: Op verkeerde adres geleverd

Op donderdag 26 januari heb ik via mediamarkt twee televisies besteld en twee muurbeugels, de eerste televisie bleek op zaterdag 28 januari op no 18 afgeleverd te zijn, dit is mijn buurman die 800 meter verderop woont. Mijn buurman was helaas niet zo slim om voor deze televisie te tekenen, niet mijn handtekening dus. De tweede televisie werd op dinsdag 31 januari geleverd en daarvoor heb ik dus voor getekend. Ik zat dus met twee verschillende handtekeningen en heb 5 weken moeten mailen en bellen naar mediamarkt om dit opgelost te krijgen. Er werd niet naar mijn argumenten geluisterd maar alleen maar gezegd dat er voor ontvangst was getekend dus ik had de televisie in mijn bezit. Nadat ik het zo beu was en er een advocaat op had gezet belde mediamarkt dat myDynalogic de televisie had getraceerd en daadwerkelijk bij mijn buurman was afgeleverd. Maar dat weet ik sinds gisteren via Mediamarkt. Dus bijna 5 weken na de echte levering. Bij ge0vegd de twee verschillende handtekeningen en hoe jullie slecht afleveren.

Ik wil ten eerste mijn levering en ten tweede een schadevergoeding van 500 euro voor de gemaakt kosten van bellen, mailen en advocaat kosten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

5 maanden geleden - Geachte heer Berkvens, Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor de onstane situatie. Wij begrijpen dat dit enig onbegrip en frustratie met zich mee kan brengen. Tijdens ons onderzoek hebben wij kunnen zien dat er op 03-03-2017 nogmaals een levering heeft plaatsgevonden op uw adres en voor zover bij ons bekend gaat dit om de 2e televisie. Mocht dit niet het geval zijn horen wij dit graag. In afwachting van uw reactie verblijven wij, Met vriendelijke groet Team WeCare DynaLogic

Reactie van de melder van de klacht levering televisie 5 weken te laat.

5 maanden geleden - De excuses zijn niet aanvaard. Ik heb vele malen via Media markt de situatie gemeld met de bewijzen, DynaLogic heeft dit niet serieus opgepakt en is niet met steekhoudende argumenten en bewijzen gekomen. Alleen je hebt het pakket ontvangen. Uiteindelijk was het pakket bij no. 18 afgegeven ipv 16. Uw vervoerder heeft gewoon slecht werk geleverd en mijn buurman was zo dom om af te tekenen. Met een excuses kom je daar niet vanaf DynaLogic. Jullie hebben alle tracks en alles is bij jullie bekend, alleen jullie hebben niet de moeite genomen om dit na te kijken en te bevestigen, nadat de advocaat aanklopte is er actie ondernomen. Ik wil geen levering meer van Media markt en zeker niet meer van DynaLogic. zeer slecht!!

Bericht van Dynalogic

5 maanden geleden - Geachte heer Berkvens, Spijtig om te lezen dat u de aangeboden excuses niet wenst te aanvaarden. Zoals al eerder aangegeven begrijpen wij vanuit het WeCare Team uw frustraties m.b.t. deze case. Wij kunnen dan ook verder niets voor u betekenen dan nogmaals onze excusen aan te bieden vanwege de ontstane situatie. Nu blijft wel de volgende vraag onbeantwoord: In uw klacht, geplaatst op 04-03-2017, geeft u aan dat u uw bestelling alsnog wenst te ontvangen. In onze zoektocht naar wat er precies fout is gegaan zijn wij echter tot de ontdekking gekomen dat op 03-03-2017 uw 2e televisie op uw adres is afgeleverd. Voor zover bekend is bij ons is de gehele levering alsnog succesvol afgerond. Mocht dit niet het geval zijn horen wij dit graag. In afwachting van uw reactie verblijven wij, Met vriendelijke groet Team WeCare DynaLogic

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 17:07 geantwoord

Geachte heer Berkvens,

In afwachting van uw reactie verblijven wij,

Met vriendelijke groet Team WeCare DynaLogic

Alle klachten die gemeld zijn door levering televisie 5 weken te laat.