Klacht: Op kosten jagen

op 15 september 2016 over ANWB Rijopleidingen in de categorie Rijscholen

Het rij advies was 34 lessen dus heeft zij het najaarspakket van 30 lesuur met tussentijdse toets en gratis rijexamen afgesloten.
Op 13 februari 2016 heeft zij de theorie in 1x gehaald en gemeld bij Ruud. In mei werd zij 17 dus had gehoopt op of rond haar verjaardag te kunnen afrijden.
Toen wij rond haar verjaardag eens informeerde hoe de stand van zaken waren omdat online niets ingevuld staat bleek Ruud niet te weten dat ze haar theorie al had dus er ook niet bij stilgestaan om haar examen aan te vragen, waar ze wel al klaar voor was.
Aangezien de les uren bijna op waren het ik contact gehad met Jasper Gerritsen hoe dit opgelost ging worden want dat ik nu op extra kosten werd gedreven. Ik kreeg een nieuw pakket van 10 uur aangeboden voor €500. Aangezien je weinig keus heb sluit je dit maar af, terwijl deze extra kosten niet de bedoeling waren.
Meteen de tussentijdse toets op 16 augustus 2016 afgesproken en het examen op 30 augustus omdat eerder niet mogelijk was vanwege drukte bij het CBR en vakantie.
Ruud vond het geen geschikte datum vanwege zijn vakantie waarop mijn dochter heeft gezegd dan doen ik het examen wel met een andere instructeur want ik ga niet nog langer wachten. Dat was geen probleem. Dus rijd ze nu onnodig 3 maanden langer 1x in de 2 weken om kosten te besparen en ervaring te behouden. Vandaag wil ze haar les voor na de vakantie bespreken en voor de tussentijdse toets vraagt Ruud maar heb je je theorie dan al? Ja zegt mijn dochter allang en we hebben deze datum afgesproken voor de tussentijdse toets, zegt hij daar niets van te weten maar dat het waarschijnlijk komt omdat ze dan bij een ander rijd. Als ik inlog op mijncbr blijkt zowel de tussentijdse toets als het rijexamen helemaal niet ingepland te staan.
Terwijl ik zeker weet dat ik in de week van 16 mei met Jasper Gerritsen deze datums heb vast gelegd. Hij stelde namelijk eerst 20 juli voor maar dan konden we niet, de eerste geschikte datum was pas 16 augustus of we moesten wachten op een uitval plek. Maar dat wilde ik niet want dan ben je je plek op 16 augustus kwijt. Nu blijkt dus helemaal niets ingepland te zijn en de uren alweer bijna op. Voor €500 extra uren bijgekocht. Op 6 september kan ze eindelijk afrijden, daarvoor krijgt ze via Casper een whatsapp dat ze nog 3.5 uur beschikbaar heeft om op te maken. Tevens de vervangende instructeur Rob meld dat er nog 3.5 uur opgemaakt moet worden. Deze worden vervolgens ingeplant nu na het afrijden krijg ik een narekening voor 2.5 uur teveel verbruikte lessen.

als ik deze 2 rekeningen niet hoef te betalen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ANWB Rijopleidingen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door moveco69