Klacht: Op kosten gejaagd door verkeerde informatie klantenservice

op 05 mei 2016 over LG in de categorie Electronica Merken

Ik heb sinds 2 jaar een LG monitor, ik heb toen ik de monitor kocht deze aan de muur bevestigt d.m.v. een VESA-mount. Echter wil ik de monitor weer van de muur afhalen en gebruiken i.c.m. de voet. Echter kwam ik tot de ontdekking dat ik de originele verpakking niet meer in huis had, en dus ook niet de meegeleverde voet. Nadat ik LG gechat had met de vraag waar ik de voet kon bestellen, waarbij ik aangaf dat ik NIKS meer in huis had, werd ik doorverwezen naar Europart. Omdat ik zeker wilde weten of ik goed zat nam ik ook nog een telefonisch contact op met LG. Deze medewerker verwees mij ook door naar Europart, maar gaf me er één artikelnummer bij wat ik moest doorgeven. Voor dit artikelnummer kreeg ik een offerte en ik heb 29 euro afgerekend met de veronderstelling dat dit de complete voet was, aangezien de telefonische medewerker me dit nummer had gegeven. Achteraf bleek dit het artikelnummer van ALLEEN het onderstuk te zijn, hier kan ik dus niks mee. Ik word nu op kosten gejaagd van ruim 80 euro en ik kan het stuk van 29 euro niet retourneren…

Ik zou graag zien dat LG mij compenseert. Ik ga ervan uit dat iedereen bij LG zijn/haar best doet om het de klant naar de zin te maken, maar ondanks dat heb ik een onderstuk gekocht van 29 euro die ik niet kan retourneren en waar ik, zonder de overige onderdelen, niks mee kan. Indien ik de overige onderdelen ook wil bestellen ben ik ruim 50 euro extra kwijt, als ik dit vooraf had geweten had ik 'm monitor lekker aan de muur laten hangen.
Ik zou dus graag óf het onderstuk willen retourneren en m'n geld hiervoor terugkrijgen, óf de overige onderdelen ook willen ontvangen.
Voorop moet staan dat ik een oplossing wil die ervoor zorgt dat ik weer lekker kan genieten van m'n LG-monitor, en het liefst dan op een mooie voet.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door milanvanharen