Klacht: Op het laatste moment bezichtiging afzeggen

op 30 juni 2016 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

We hadden een week van tevoren een afspraak gemaakt om een huurwoning in Apeldoorn te bezichtigen die per 1 juli 2016 beschikbaar zou zijn. Zijn speciaal daarvoor vanuit Groningen gekomen (een rit van 1,5 uur, ze wisten waar we vandaan moesten komen), maar werden nog geen uur van tevoren gebeld met de mededeling dat de afspraak niet door kon gaan. Hebben we voor niks die dag 3 uur in de auto gezeten met bijkomende benzinekosten. We kregen wel de toezegging dat onze gegevens apart gelegd zouden worden, want dan konden ze z.s.m. contact met ons opnemen voor een nieuwe afspraak. Ruim een week later hebben we nog steeds niets gehoord en morgen is het 1 juli… Schandalige service

Als je een afspraak maakt, houd je daar dan ook aan. Mocht er onverhoopt toch iets tussenkomen, bel dan op zijn laatst een dag van tevoren en niet een uur van tevoren. Toezeggen dat je z.s.m. contact opneemt en dat vervolgens niet doet is eveneens schandalig.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RF85