Klacht: op eerste pagina van google

op 12 juli 2012 over LokaalTotaal in de categorie Reclame

De vertegenwoordiger van lokaaltotaal heeft ons verteld als wij een contract tekende dat wij dan op de eerste pagina van google zouden komen. Dit zou met meerdere zoekwoorden zijn. Er werdt een landingspagina gemaakt voor €100,-. Wij mochten dat zelf een URL uitzoeken , maar dat deedt verder niet ter zaken. Wij zouden onder schoonheidssalon spijkenisse te vinden zijn. Na ruim 3 maanden nog niet te vinden terwijl wij wel betaald hebben. Wel onder schoonheidsinstituut . Meerdere malen gebeld met lokaaltotaal. Nu zijn ze er achter gekomen dat ze de belofte niet waar kunnen maken. Ze vertellen ons dat wij een compensatie hebben gekregen hiervoor (1/4e advertentie in de gemeentegids). Deze compensatie was gegeven omdat wij maar onder 1 zoekterm te vinden zijn, en niet onder meerderen.

Ontbinden van contract

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LokaalTotaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LokaalTotaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LokaalTotaal

Heeft op 25 september 2012 om 23:01 geantwoord

Geachte mevrouw Breuer,

Hartelijk dank voor uw reactie betreffende uw landingspagina. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en stellen uw reactie dan ook zeer op prijs.

Wij betreuren het ten zeerste dat een en ander niet naar uw wens geplaatst is, waarvoor wij onze welgemeende excuses aanbieden.

Wij vinden een goede relatie met onze klanten erg belangrijk en willen graag uw vertrouwen herwinnen. Wij hebben daarom het contract betreffende de landingspagina ontbonden.
Het door u betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort.

Wij danken u voor de genomen moeite en hopen dat wij hiermee het vertrouwen hebben hersteld.

Aftersales Lokale Gidsen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van LokaalTotaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door precious-skin spijkenisse