Klacht: Op eens een deeuwaarder

op 08 oktober 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij hadden iets gewonnen op vakantieveilinge.
Wij hadden dat netjes betaald zoals gewoonlijk Ik had een week voor vertrek mij knie verdraait. Ik heb gelijk gebeld. En dit uitgelegd dat we niet konden komen mij vrouw heeft geen rijbewijs. Dit zou geen probleem dit ons door een medewerker verteld. Ok niet omdat het normaal verplicht is een laken palet te nemen. Dit is normaal bij de meeste parken maar ik moest me er niet druk om maken.
Nu deze week ontvang ik een mail van een deurwaarder. Voor het niet betalen van de laken pakketen. Zonder mij op de hoogte te brengen. Ik had zelfs netjes gebeld naar opstappen parken niet normaal ik ga dit zeker niet betalen. Niet eens een brief ontvangen van hun

Wij zijn te vreden als wij een weekend krijgen want wij konden niet gaan wegens mij knie zal wel zelf de laken paketten betalen dit is normaal die moeten na ons gewassen worden en de deurwaarder zal in getrokken moeten worden deze betaal ik niet wij zijn ok niet geweest

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vankolltroost