Klacht: Op derde afspraak weer niet bezorgd

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen dinsdag thuiswerkdag, want op afspraak bezorging van mijn dure pakket ingepland. Sorteerfout. Nieuwe afspraak gemaakt op donderdag, afspraken moeten schuiven, weer thuiswerken. Krijg ik ’s ochtends meteen een mail: “Helaas is er iets mis gegaan in onze planning, hierdoor is de doorgegeven verwachte aankomsttijd niet meer haalbaar voor ons.” Tien minuten (voor hoge belkosten) in de wacht, de absurd slecht opgeleide klanten’service’ verzekert (!) me ervan dat het pakket in de herplanning meegaat. Ik moet ’s middags zelf terugbellen (weer lang in de wacht) om uiteindelijk te horen dat ook dit WEER niet is gelukt. Nieuwe afspraak voor vrijdag, wat komt er in mijn mail? “Helaas is er iets mis gegaan in onze planning, hierdoor is de doorgegeven verwachte aankomsttijd niet meer haalbaar voor ons.” Morgen staat een monteur gepland, die kan ik nu (betaald) gaan annuleren.

Per definitie niet, want dit is wanneer dit pakket ooit nog zou aankomen te absurd voor woorden. Als je tien minuten betaald in de wacht staat en je hoort niks anders dan voor de zoveelste keer dat men 'hoopt' dat het nu in de herplanning wel goed komt, dan zakt je de moed in de schoenen.

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:46 geantwoord

Geachte heer Kroonen,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door thibaultkroonen@hotmail.com