Klacht: Op derde afspraak weer niet bezorgd

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen dinsdag thuiswerkdag, want op afspraak bezorging van mijn dure pakket ingepland. Sorteerfout. Nieuwe afspraak gemaakt op donderdag, afspraken moeten schuiven, weer thuiswerken. Krijg ik ’s ochtends meteen een mail: “Helaas is er iets mis gegaan in onze planning, hierdoor is de doorgegeven verwachte aankomsttijd niet meer haalbaar voor ons.” Tien minuten (voor hoge belkosten) in de wacht, de absurd slecht opgeleide klanten’service’ verzekert (!) me ervan dat het pakket in de herplanning meegaat. Ik moet ’s middags zelf terugbellen (weer lang in de wacht) om uiteindelijk te horen dat ook dit WEER niet is gelukt. Nieuwe afspraak voor vrijdag, wat komt er in mijn mail? “Helaas is er iets mis gegaan in onze planning, hierdoor is de doorgegeven verwachte aankomsttijd niet meer haalbaar voor ons.” Morgen staat een monteur gepland, die kan ik nu (betaald) gaan annuleren.

Gewenste Oplossing:

Per definitie niet, want dit is wanneer dit pakket ooit nog zou aankomen te absurd voor woorden. Als je tien minuten betaald in de wacht staat en je hoort niks anders dan voor de zoveelste keer dat men 'hoopt' dat het nu in de herplanning wel goed komt, dan zakt je de moed in de schoenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kroonen,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door thibaultkroonen@hotmail.com