Klacht: Oostappen rekent ontrecht geld aan!!!

op 19 juni 2018 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een vakantieveilig gewonnen en boekten daarmee een midweek, naar aanleiding van de Super Sunday, beslisten wij om ev. een weekend eraan te breien! Helaas lag het onlinesysteem van Oostappen op hun actiedag Super Sunday ‘plat’ waardoor wij geen offerte kregen en waardoor zij onmiddellijk een reservatie maakten! We konden binnen de 7 werkdagen kosteloos annuleren. Ik informeerde reeds voor Super Sunday al naar de voorwaarden! Helaas blijkt kosteloos, een leugen te zijn.
Omdat het een verlenging betreft op een gewonnen vakantieveiling, rekende ze ons 50 euro aan op onze eerste reservering. Na het bekijken van de offerte konden wij ons niet vinden in de prijs en beslisten wij om het te houden bij de eerste reservering (midweek). Helaas werden de kosten op de eerste reservering (50 euro bij het verlenging van de midweek) niet geannuleerd!!! Wij zijn niet verantwoordelijk dat zij geen offerte konden aanbieden op hun actiedag, alsook niet voor de ev. extra kosten die bij een extra reservering komen! Vergelijking: je gaat naar een bowling en beslist om een paar schoenen te huren en 1 spel te spelen, wanneer je polst naar de voorwaarden van ev. acties waarvan ze op de actiedag de prijs niet kunnen meedelen, beslissen ze toch om al een reservering te maken die je kosteloos kan annuleren, helaas blijkt bij de annulering dat ze toch nog 50 euro extra aanrekenen zonder dat je beslist om op de actie in te gaan!!!! Dit is toch totale
WAANZIN!!!! Als je vraagt of ze kunnen bewijzen waarom we de 50 euro dienen te betalen, voor iets wat je niet afneemt, leggen ze de bewijslast terug bij jou!!! Zo werkt het niet! Zij facturen, zij dienen te bewijzen!!!
BEWIJS: er is niets meegedeeld over de 50 euro op de eerste reservering alsook niet over het feit dat de 50 euro sowieso zal aangerekend worden op onze eersten reservering en dat die daarna niet meer kan geschrapt worden!!!
Na het versturen van mijn mail werd ondertussen mijn tweede reservering geannuleerd waarin er duidelijk werd aangegeven dat indien ze deze annuleerden ze de 50 euro uiteraard dienden te schrappen! Verantwoordelijk leest 5 keer dezelfde zinnen voor maar vertikt het om ook de rest ( bij annulatie dient uiteraard ook de extra 50 euro aangerekende kost op de eerste reservering verwijder te worden!!!) te lezen!
Gewenste Oplossing

Wanneer de 50 euro kosten die ze niet kunnen bewijzen van waar ze komen, en dus ook niet afnemen, worden geschrapt op onze eerste reservering waarvan alles al netjes betaald was!!!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bram Van de Keere