Klacht: Ook 2*20eur afhandig gemaakt

op 21 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik heb nergens toegestemd voor een domiciëlering.
ik heb me uitgeschreven na het gebruik van de website anderhalf jaar geleden. De website trok toen al nergens op dus heb hem ook niet meer als een week gebruikt. ik weet niet eens hoe ze aan mijn bankrekeningen komen aangezien dat ik met mastercard van een andere rekening betaalde.
JULLIE ZIJN OPLICHTERS.
Ik moest zelfs mijn email adres nog bevestigen voordat ik kon uitschrijven. Dit betekent dan dat jullie niet zeker zijn wie dat ik ben en welke email dat ik heb maar we hebben een bankrekening nummer ergens van dus we trekken die leeg!
Ik zou ook nooit 20 eur voor een dienst als dit over hebben gehad dus ik weet echt niet hoe jullie eraan komen dat ik een premium lid ben. Hebben jullie de gegevens van directwonen.nl overgekocht?

IK HEB DE OPLOSSING!
Vergeet onderhandelen met huurwoningen. Stap zo snel mogelijk naar je bank en laat de domiciliëringen annuleren. Is het daarvoor te laat. Laat een formulier opmaken om terug te eisen. Onder welke naam ze ook proberen, steeds via de bank gaan!
Laat de deurwaarder maar komen en laat het maar voor het gerecht komen als ze durven.

Als 99procent van de mensen die de site gebruikte zich bedrogen voelt dan tellen de kleine letters niet meer en is het gewoon een zwendeltje. Zijzelf weten dit en gaan de rechtbank niet durven binnenstappen.
Ik hoop dat iedereen dit leest.
Ps. Ik ben van België bij Belfius.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

2 maanden geleden - Beste Maarten, Er is een account actief geweest gedurende 21-01-2015 tot en met 21-09-2016, tijdens het aanmaken van uw account bent u verplicht om zelf uw IBAN-nummer in te voeren. Doordat wij overgegaan zijn op een nieuwe site diende iedere gebruiker van Huurwoningen.nl zijn/haar e-mailadres opnieuw te bevestigen. Sinds juli 2016 zijn wij gestart met het incasseren van buitenlandse rekeningen, hiervoor konden gebruikers van de site geheel kosteloos gebruik kunnen maken van onze dienst. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door denmaarten