Klacht: onzorgvuldigheid van de postbezorger

op 15 januari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 jannuari lag een brief van onze bank buiten voor onze huisdeur op de deurmat. Gelukkig attendeerde onze buurvrouw ons hierop.
Via onze bank hebben we kunnen constateren dat Sandd de bezorger was.
De bankgegevens lagen dus letterlijk op straat.
Dit KAN toch niet.

Gewenste Oplossing:

Dat lijkt me duidelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 15 januari 2014 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw De Wit,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. We vinden het erg vervelend dat dit is voorgevallen. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren. Wij nemen uw melding op met de desbetreffende bezorger. Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sandd beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door l. de wit