Klacht: Onze negatieve ervaring met Slangen reizen.

op 20 augustus 2017 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Onze negatieve ervaring met Slangen reizen

Als dit de beste reisorganisatie van 2017 is wil ik de slechtste wel eens zien!

Ons verhaal:

Op 24 juni 2017 reis geboekt bij Slangenreizen “7 dagen invasiestranden Normandië” van vrijdag 11 augustus t/m donderdag 17 augustus 2017. Betaling moest direct geschieden. Definitieve opstapplaats en tijden zouden wij in laatste week voor vertrek via e-mail ontvangen.

Op vrijdag 4 augustus ’s morgens gebeld met Slangenreizen om te informeren wanneer wij onze papieren zouden ontvangen. Ons werd medegedeeld dat men die dezelfde dag zou mailen.
Op vrijdag niets ontvangen.

Op maandagmorgen 7 augustus wederom gebeld met Slangenreizen om te vragen naar definitieve bescheiden . Na enige tijd in de wacht gestaan te hebben werd ons meegedeeld dat de reis was geannuleerd wegens te weinig deelname.

Later die ochtend stond deze reis op hun website nog steeds als VOLGEBOEKT. Dat was dus een leugen!

Mede door deze zeer late annulering kunnen wij niet meer met vakantie.

Dat men een reis annuleert vanwege te weinig deelname begrijpen wij maar dit moeten zij wel tijdig kenbaar maken binnen de tijd die zij zelf op hun site zetten (zie beneden). Maar wij hebben zelf op maandag moeten bellen. Zij hebben korter dan een week geannuleerd.
PS: fatsoenlijke excuses ho maar.

Meest kwalijk is nog dat zij vrijdag niets hebben gezegd over een annulering. Nee, zij zouden reisbescheiden e-mailen!!

Voorwaarden Slangenreizen:
Minimum aantal deelnemers
Het minimum aantal deelnemers is 25 per busreis. De reisorganisator heeft het recht de reis kosteloos te annuleren indien het minimum aantal deelnemers niet kan worden behaald. U wordt hier uiterlijk 1 week van tevoren per e-mail van op de hoogte gesteld.
Indien u niet wenst deel te nemen aan een alternatieve datum dan kunt u schriftelijk aangeven dat u het geld terug wenst te ontvangen.
Let op: dit kan tot de vervaldatum welke in de annuleringsmail wordt vermeld, wanneer deze datum verstreken is vervalt de boeking automatisch.

Als dit de beste reisorganisatie van 2017 is wil ik de slechtste wel eens zien..!

Niet.!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry5