Klacht: Onwerkelijke eindafrekening

op 21 september 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Afgelopen week de eindafrekening van Ista in ontvangst mogen nemen met de mededeling dat wij € 612,67 extra moeten betalen boven de voorschot ad. € 457,– dat reeds is betaald. Dit komt dus neer op gemiddeld € 1.000,– aan stookkosten voor twee man. Inmiddels hebben we een e-mail verstuurd met het vriendelijke verzoek onze eindafrekening opnieuw te berekenen, doch zijn zij van mening dat alles klopt. Ze hebben er een miezerige PDF-bestandje bij gedaan en denken zo dat wij klakkeloos het bedrag gaan overmaken. Wij zijn allebei fulltimers en derhalve erg weinig thuis. Daarnaast zijn wij pas per september 2016 eigenaren van de woning. Na het zien van de klachten baart het ons eigenlijk toch wel zorgen over de werkwijze van Ista. Wij zijn bereid het bedrag te betalen, mits Ista met een deugdelijke motivering komt onderbouwd met bewijsstukken. Wordt dat niet gedaan, dan ben ik voornemens rechtsmaatregelen te treffen jegens hen.

Als Ista met een deugdelijke motivering onderbouwd met deugdelijke bewijsstukken komt, waaruit daadwerkelijk blijkt dat wij bovengenoemd bedrag hebben verbruikt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 26 september 2017 om 09:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door minekoylu